Main menu
Andrei Butnarasu - blog personalpersonaleUn grup de ieseni exasperati s-a refugiat in munti

Un grup de ieseni exasperati s-a refugiat in munti

E criza. Populatia-si indreapta resemnata, matinala si incerta pasii spre locurile de munca, pentru a-si primi salarul din care abia-si mai pot cumpara 250 beri. Tristetea se citeste in ochii celor multi, plictiseala se vede in privirile aruncate din bolizii cu nume compuse dintr-o litera si-o cifra (A8, Q7, X5). Nu pot sa nu observ asemanarea dintre oameni si computere. Psihicul uman are periodic nevoie de un restart, in caz contrar performantele-i vor fi considerabil afectate. Cu totii avem nevoie de o deconectare, departe de traficul infernal, facturi, sau dimineti in care te trezesti in triluri de bormasini.

Tinand cont ca ajungem sa asociem orasul cu problemele cotidiene, am ales sa-mi petrec weekendul pe malul lacului Izvorul Muntelui Bicaz, refugiat intr-o camera din Pensiunea Lostrita. Sarbatorile Iasului au contribuit din plin la aceasta decizie. Locuitorii orasului aflat sub stare de asediu au experimentat din plin senzatia de “nu mai pleaca odata soacra acasa”

2012-10-12 13.06.05

Vineri dimineata, cu un entuziasm debordant, am pus piciorul in pragul microbuzului oferit de Icar Tour, imbarcandu-ne intr-o calatorie in care am ras pana ne-au durut falcile. In drumul spre Pensiunea Lostrita am oprit la un restaurant, Casa Arcasului. Nimic interesant aici, poate doar faptul ca mi-am cumparat din parcare o prastie care si-a recuperat investitia inca din primele 30 minute, odata cu prima piatra care a trecut la limita pe langa cateva termopane. Cu o privire de motan in calduri surprins in iatacul nepotrivit, m-am strecurat spasit in microbuz si nu m-am mai atins de prastie pana acasa.

Incepu sa ploua iar stergatoarele dansau lasciv, unduindu-se generos pe parbrizul sub care era afisat cu mandrie textul “Blogosfera Ieseana”. Afara se intunecase, iar noi intram cutezatori pe aleea pensiunii. Incalzit de pe drum, am luat-o pe Stella Artois de fund si am oripilat onorat audienta cu un karaoke care a alertat vecinii, facandu-i sa creada ca un dezaxat chinuia o pisica.

Dupa ce am demontat acuzatiile de cruzime asupra animalelor care planau asupra mea am mers la masa, dornic sa pun la incercare indemanarea bucatarului. Am vrut sa ingurgitez ceva facut in zona, nu avea nici un rost sa merg la o pensiune numita Lostrita si sa mananac shaorma. Cel mai mult mi-au placut afumaturile si harzobul (parca asa se numea). Are 1,3 kg, costa 65 lei si poate fi comandat si livrat oriunde in tara. Afumaturile, cat si harzobul se pot comanda la tel 0760 489 364
564088_10151247208675923_2071230609_n
536410_10151247208580923_767836600_n

598834_10151247239040923_1799045570_n
Pe drumul de intoarcere am vizitat si Castelul Sturdza din Miclauseni. Oarecum incurajat de vinurile prietenilor de la Gramma mi-am permis s-o intreb pe domnisoara care ne-a prezentat castelul daca s-au inregistrat fenomene inexplicabile. Chiar daca raspunsul a fost negativ, nu am putut sa nu apreciez amabilitatea si rabdarea ghidului. Ca si motiv de lauda pot spune ca am vazut camera de baie folosita de Ecaterina Sturdza Cantacuzino. Regret doar ca am ajuns cam tarziu, daca ajungeam cu o suta de ani mai devreme o prindeam.

Daca v-a placut articolul promovati-l cu un like, daca v-a placut bufonul recompensati-l cu un un like aici

5 thoughts on “Un grup de ieseni exasperati s-a refugiat in munti

1. Pingback: Povestea Blogging Neam? pe cât se poate de scurt | Scrieri de om

2. Pingback: Cu bloggerii în excursie | Alexandra Bohan

3. Pingback: Blogtrip prin judetul Neamt | Ciprian & M's blog

4. Esti amuzant, ma amuza ca combini termini astfe incat iese ceva simpatic si real.
    Parca in Iasi este acel loc sfant, ce ar trebuie sa inteleg, ca e criza si in casa domnului?
    Nu vreau sa apar ateu sau orice altceva, dar totusi…