Main menu
Andrei Butnarasu - blog personaltechboxSite-ul web – Instrument de promovare (P)

Site-ul web – Instrument de promovare (P)

Suntem o tara de cetateni ahtiati dupa like-uri. Toate persoanele dezavantajate estetic si/sau intelectual isi petrec ziua numarandu-si like-urile si visand ca vor aduna atat de multe like-uri incat vor fi nevoite sa inventeze noi unitati de masura pentru a le contoriza.

Micii antreprenori online s-au adaptat pietei si au adoptat acest trend, creandu-si fan pages pe Facebook si cersind discret like-uri. Totusi, umila mea parere este ca orice afacere are nevoie de un site propriu. Aici intervine mania de a fi cost efficient, termen care de multe ori ajunge sa fie asociat cu zgarcenia. Pe langa paginile web sarace in informatii si cu design ce te porteaza in perioada de pionerat a internetului, antreprenorii online trateaza cu superficialitate alegerea serviciilor de hosting

Nimic nu e mai penibil si neprofesionist pentru o companie decat sa aiba un site care se incarca greu sau deloc. Site-ul web e cartea de vizita a unei afaceri, prin intermediul lui poti transmite clientului ca esti atent la detalii, sau dimpotriva, poti emana superficialitate. Orice serviciu de gazduire web poate avea un downtime rezonabil. Diferenta sta in modul in care situatia este gestionata si remediata.

Este vital ca un serviciu de web hosting sa aiba un sistem de backup profesionist, suport tehnic de exceptie 24×7 si un raspuns rapid tuturor sesizarilor. Comunicarea furnizor-client este cruciala, cei de TLH au inteles asta, motiv pentru care au clienti precum Medicover Hospital, turistinfo.ro sau medicaltours.ro.

Daca v-a placut articolul promovati-l cu un like, daca v-a placut bufonul recompensati-l cu un un like aici

One thought on “Site-ul web – Instrument de promovare (P)

  1. Pingback: Site-ul web – Instrument de promovare (P) – Butnaraski | Lista Firmelor TopDirector.info

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *