Main menu
Andrei Butnarasu - blog personalpersonalePenibil: Un cunoscut blogger iesean si-a vizitat din greseala propriul oras

Penibil: Un cunoscut blogger iesean si-a vizitat din greseala propriul oras

Totul se plateste pe lumea asta, pana si zgarcenia. La aceasta concluzie a ajuns un cunoscut blogger iesean dupa ce si-a cumparat din greseala un pachet turistic in propriul oras, analizand oferta la repezeala si alegand cel mai ieftin pachet. Greseala a fost observata abia in momentul in care acesta s-a interesat daca primeste alune pe durata transportului. Din pacate situatia nu a mai putut fi rectificata.

Andrei Butnarasu, bloggerul iesean celebru la el in bloc isi descrie experienta:
“Sambata dimineata m-am intalnit cu cei de la Icar Tours in Piata Unirii, locatie din care am plecat in turul orasului. Trebuie sa recunosc, aveam un sentiment de deja vu, sentiment pe care am reusit sa-l ignor pana ce am ajuns in fata Palatului Culturii. Serviciile Icar Tours au fost ireprosabile, chiar si dupa ce am observat eroarea nu m-am putut desprinde de ghidul specializat care ne relata cu entuziasm povestirile Iasiului. Cel mai rusinat sunt de faptul ca am reusit sa ma ratacesc in propriul oras dupa ce m-am desprins cu Bogdan de grup si am mers sa-mi cumpar tigari. Totusi nu regret experienta, am reusit sa demontez mitul conform caruia voi fi trasnit in momentul in care pun piciorul in biserica.”

Dupa ce a incercat fara succes sa ironizeze situatia, bloggerul si-a racorit nervii cu o bere limonada si prajituri delicioase disponibile doar la cafeneaua La Folie din Palas. Surse din restransul cerc de prieteni al bloggerului declara ca acesta a considerat pana la urma excursia ca fiind una reusita.

Daca v-a placut articolul promovati-l cu un like, daca v-a placut bufonul recompensati-l cu un un like aici

16 thoughts on “Penibil: Un cunoscut blogger iesean si-a vizitat din greseala propriul oras

1. Ce va mai place sa va atacati intre voi 🙂 ar trebui sa fiti mai uniti nu sa va intepati unul pe altul.

1. @Botorski:
      Ala doar atac nu era, mi-ar fi rusine sa numesc commentul ala atac. Cat despre intepat…asa-i in tenis. Pana acum nu a murit nimeni 🙂

2. Mie mi se pare penibil sa scrii “Penibil: Un blogger ieseain si-a vizitat propriul oras”… Totusi sunteti toti bloggeri si nu a-r trebui sa va atacati intre voi. asta este. omul a vrut un pachet de criza insa nu a mai fost atent la orasl pe care il va vizita. si ce.. si-a invatat mult mai bine orasul… nu e nimic penibil aici. Daca tot sunteti prieteni si bloggeri macar respectativa intre voi. nu ma “mancati intre voi”…

1. :)) hmmm. penibil pentru mine 🙁 . aveam sa cred ca bloggeri din Iasi se mai si ataca intre ei cand apare ceva de cancan.

1. Traim in comuniune cu natura si cu toate fapturile date de Dumnezeu. A, si mai e juramantul ala cu sange ca o ardem masoni si ne sprijinim interesele 🙂

3. Chiar atat de heater prost sa fii incat sa nu intelegi nimic dintr-un articol si sa te apuci sa injuri inutil si sa te aratai mai smeker decat altii…mare tampit.

1. Nimeni nu a injurat pe nimeni Alice. Nu imi permit sa injur pe nimeni si nici nu am motiv. Respect pt toti bloggeri si da poate sunt prost fiindca articolul l.am citit undeva pe la ora 4:30 dimineata, rupt de somn. Oricum sarumana pentru cuvntele adresate. nu critic nici nu le intorc inapoi.