Main menu
Andrei Butnarasu - blog personaltechboxMax Payne for Android – App review

Max Payne for Android – App review

Odata cu expulzarea pasarilor in tarile calde am decis sa public o serie de review-uri in care sa descriu aplicatiile disponibile in Google Play. Dat fiind faptul ca toamna e sezonul depresiilor am sa incep cu Max Payne, versiunea pentru Android.

Max Payne e primul joc din serie, serie in care nevroticul Payne afla cu stupoare ca a devenit nefamilist, fapt care il si determina sa inceapa o calatorie plina de lacrimi si sange, demna de un serial sud-american. Daca actiunea ar fi avut loc in Romania probabil Max Payne si-ar fi comandat de o manea de jale si s-ar fi insurat cu o tipa cu 10 ani mai tanara, totul pe muzica lui Salam, imbunatatita cu cateva focuri de Kalasnikov adresate dusmanilor.

Putin instabil psihic, Max incepe sa impuste cu nesat hoardele de raufacatori care-l asaltau cu nesimtirea unui agent imobiliar intr-o luna proasta. Analizandu-i slaba prestatie intelectuala incep sa cred ca Max nu e cel mai cerebral individ de pe planeta. Desi a suferit nenumarate plagi impuscate nu se sinchiseste sa se duca cu o ciocolata la camera de garda, alegand in schimb sa-si potoleasca durerile cu flacoane de calmante gasite prin toaletele unor necunoscuti.

Max Payne e de o superficialitate sora cu prostia, in locul lui m-as programa cat mai repede la un control medical amanuntit. Este impardonabil sa te indopi cu calmante in loc sa tratezi cauza durerii. Apropo de calmante… pentru un tip dependent de calmante Max e destul de bine imbracat, zici ca se imbraca dintr-un second hand de pe Dorobanti.

Trebuie totusi sa mentionez ca nici personajele negative nu exceleaza la capitolul inteligenta. Inamicii nu sunt in stare sa-i speculeze greselile. Prostul obicei de a folosi armamentul din dotare fara a soma inainte cu un foc pe plan vertical l-ar putea aduce fara probleme in fata procurorilor militari. Dar nah, nici raufacatorilor nu prea le-a placut cartea asa ca au ajuns interlopi de criza (un creier la 4 persoane). Apropo de raufacatori, e de neiertat ca niciunul dintre ei n-a incercat sa-i dea o jumatate de porc lui Max. Sa nu uitam ca e politist, deci predispus la luare de mita.

In incheiere pot spune ca jocul merita fiecare banut, reprezentand o oportunitate facila de a-ti anima zilele mohorate de toamna. Pe langa sutele de gloante trase la intamplare trebuie sa recunosti ca te simti mai bine dupa ce-l vezi pe altul ca se confrunta cu probleme mai mari decat ale tale.

Daca v-a placut articolul recompensati-l cu un like, daca v-a placut bufonul promovati-l cu un share

One thought on “Max Payne for Android – App review