Main menu

Despre reclama negativa

Prin natura activitatilor extrascolare pe care le intreprind, am reusit ca in ultimii ani sa intru in contact cu o multitudine de persoane ce detin propria afacere.
Spre multumirea mea observ ca opiniile postate in mediul online incep sa conteze foarte mult pentru detinatorii afacerilor. Proprietarii(patronii) luand act de ele si incercearca sa rectifice neajunsurile semnalate de catre public. O initiativa laudabila dar si perfect normala de altfel.

In acelasi timp am observat ca unele locatii aleg calea cea mai usoara de a se sustrage publicitatii negative. Mai exact sterg reviewurile negative postate pe facebook sau troleaza forumurile pentru a distrage atentia participantilor la discutii. Nimic mai gresit, deoarece persoana nemultumita va deveni si mai nemultumita, povestind prietenilor despre tentativa de musamalizare. Acestia vor banui ca nu este doar un caz izolat si vor povesti la randul lor cercului de prieteni in care activeaza. Inca mai avem manageri care se plang ca “e criza, nu are lumea bani” si isi trateaza clientii cu dezinteres, indemnandu-i in acest fel sa renunte la serviciile lor.

Pana si zugravii au inteles ca cea mai buna reclama este cea facuta de un client multumit, fiind de departe cea mai onesta si bine perceputa de catre client. Chiar daca pierderile in aceste situatii sunt considerabile si pot ajunge pana la faliment, patronul roman se zbate sa-si autodemonstreze ca respectul fata de client este un concept abstract si greu de pus in practica.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *