Main menu
Andrei Butnarasu - blog personalevenimente iasiCheese & Wine Blogging Trip – Nostalgie si feerie

Cheese & Wine Blogging Trip – Nostalgie si feerie

8091_3821455769918_1322060099_n

Urasc sa editez poze. De fiecare data cand ma intorc de la vreun eveniment petrec minim doua ore lungi si plictisitoare editand pozele. Dar nu si ieri. Duminica am luat fiecare poza la rand cu un zambet nejustificat in coltul gurii, retraind ziua de sambata, zi unanim desemnata ca fiind una perfecta.

In cursul diminetii ne-am urcat in autocarul pus la dispozitie de Icar Tours si am plecat voiosi spre Mosia Cai de Vis. Fiind o zi speciala am beneficiat de un tratament pe masura, Florin Barhalescu, presedintele Icar Tours ne-a insotit in aceasta calatorie initiatica, oferindu-ne personal informatiile despre obiectivele turistice pe care le-am vizitat.

Prima parte a calatoriei a fost acompaniata de hohotele grupului vesel din ultimul rand. Grup vesel recreeat special pentru Epox, in incercarea de a-i genera cat mai fidel atmosfera de excursie de clasa a patra. Am simulat-o atat de bine incat mai aveam putin si rugam un adult sa-mi cumpere tigari.

Dupa doua ore de socializare offline in autocar am ajuns la portile Mosiei. Imediat ce am pasit dincolo de porti am devenit un grup de intretinuti. Cel care ne-a intretinut atmosfera a fost actorul Daniel Badale. Acesta ne-a plimbat, prezentat si incantat in stilul care l-a consacrat.

Dupa ce ne-a fost prezentata proprietatea cei mai iscoditori dintre noi s-au adunat pentru a-si baga nasul in paharele cu vin oferite in cadrul degustarii organizate de Gramma Wines. Prezentarea a fost sustinuta de Marius Cristian care a avut rabdarea si bunavointa sa ne prezinte vinurile romanesti premium: Aligote, Feteasca Regala si Cuvee.

Cu aroma vinurilor proaspat intiparita in papilele gustative am gustat branzeturi autentice, urmarind un mirific spectacol ecvestru. Printre exclamatii de uimire am realizat ca locatia isi merita din plin numele de Cai de Vis. Dupa ce ne-au fost prezentati caii ne-am suit nesiguri pe ei, nestiind de unde se deschideau portierele. O ora mai tarziu ne pregateam de plecare, tristi ca paraseam locatia dar fericiti ca am adaugat aceasta experienta in palmaresul bucuriilor sincere.

Pe durata drumului am ascultat indragite melodii romanesti precum “Libera la mare”, dar nu l-am ignorat pe Connect-r care s-a jurat in mod repetat ca problemele sale cu somnul sunt reale. Rasul provoaca foame, motiv pentru care am oprit la Restaurantul Hotelului Belvedere din Botosani, restaurant in care am avut parte de o masa copioasa, inaugurata cu o tuica de mere cum doar Florin Barhalescu stie a face.

Pe drumul spre casa am vizitat si Muzeul Viei si Vinului din Harlau, muzeu in care stau rasfirate teascuri si alte instrumente utilizate in trecut la fabricarea licorii lui Bachus.

La intoarcere am pus in scena deja traditionala bataie cu apa unde blogerii ieseni s-au razboit prieteneste in timp ce erau filmati de unii cronicari moderni
In incheiere tin sa-i multumesc Andreei Marc pentru atentia la detalii si flexibilitate. Sambata 14.07 va ramane in calendar ca fiind ziua cea mai apropiata de perfectiune. In incheiere anexez lista bloggerilor cu care am avut placerea de a imparti autocarul, cat si bucuria de a merge intr-o excursie intr-un colectiv unit si pus pe sotii:

Etienne
Bogdan
Cipoc
Anca Gilca

Daca v-a placut articolul promovati-l cu un like, daca v-a placut bufonul recompensati-l cu un un like aici

5 thoughts on “Cheese & Wine Blogging Trip – Nostalgie si feerie

1. Pingback: Cheese & Wine Blogging Trip – o zi cu de toate! | Icar Tours. Din pasiune pentru turism

2. Pingback: Mo?ia Cai de Vis – crâmpeiul de rai din Vârful Câmpului

3. Pingback: Din suflet pentru turism la “Cai de Vis” un blogmet reusitBlogger din Iasi. Rasfatat.ro | Blogger din Iasi. Rasfatat.ro